Prípadová štúdia axaproperty.sk

8 mesiacov stavebnej firmy v online. Aké máme výsledky?

Na začiatku spolupráce

AXA-PROPERTY s.r.o je stavebná firma s modernými technológiami zatepľovania budov. Pozornosť posledné roky venuje najmä fúkanej a striekanej izolácií. 

Propagáciu v Axe postavili najmä na dobrom mene a odporúčaní. Na väčšine realizovaných stavieb nechali “odkaz” v podobe banneru. Miroslav Vitko (konateľ AXA PROPERTY s.r.o) si začal uvedomovať, že to dnes nestačí. Chcel zaujať aj mladšiu cieľovku, chcel byť “na očiach” aj v online a mať výsledky = tržby a predaje aj vďaka internetu. Poďme sa spoločne pozrieť, čo sa nám s Miroslavom a Axaproperty za 8 mesiacov podarilo.

 

Ciele klienta

  1. Merateľné dáta a schopnosť vyhodnocovať výsledky.
  2. Zvýšiť povedomie o striekanej a fúkanej izolácií v online.
  3. Získavať nových zákazníkov aj vďaka internetu.
  4. Znížiť výdavky na tlačenú reklamu.

Február – Apríl 2019

tvorba webu Axaproperty.sk


  • Tvorbe webu predchádzala Analýza kľúčových slov, trendov a konkurencie.
  • Web sme postavili na WordPresse – spĺňal parametre funkčnosti a realizácia bola možná v rámci dohodnutej ceny. 
  • Tvorba wireframu – odsúhlasenie klientom.
  • Tvorba obsahu “na mieru” a odsúhlasenie s klientom.
  • Nastavenie sledovacích kódov, prepojenia. 
  • Spustenie webu a dohoda na tvorbe obsahu – blogu.

Nový web axaproperty.sk

Klient platil tisíce eur mesačne na tlačenú reklamu v regionálnych novinách a rôznych magazínoch. Nedostal však späť adekvátnu hodnotu a navyše, nedokázal merať efektívnosť jednotlivých printových médií. To bol jasný signál pre online a pomalé škrtanie rozpočtov na print. Rozšírenie marketingového koláča aktivít o online marketing zatiaľ vyzerá
ako dobrý krok.

Máj – december 2019

tvorba článkov a obsahu

 


  • Napísali sme niekoľko všeobecných aj odbornejších článkov na rôzne odborné témy. 
  • Dohodli sme sa, že budeme rozširovať portfólio spätných odkazov a umiestnime články s preklikom na axaproperty.sk aj na rôzne magazíny a partnerské weby.
  • Vyladili sme katalógy a prezentáciu klienta v katalógoch.
  • Experimenty s obsahom a kampaňami na Facebooku a Youtube.
  • Vytvorili sme kanál na YT a pridali zaujímavé videá z realizáci.

Viac ako 60 % z celkovej návštevnosti webu získavame cez organické vyhľadávanie. 45 % organického trafficu prichádza vďaka blogom napísaným na kľúčové slová a zhruba 50 % z organického trafficu prichádza na domovskú stránku.

Klient nám písal, že mu stačila jedna jediná zákazka z okresu Rožňava na pokrytie nákladov na celú billboardovú kampaň. Úspešnosť jednotlivých kanálov si dokážeme merať podľa počtu hovorov na telefónne číslo. Pre online a našu prácu má klient iné číslo ako pre inzerciu, ktorú realizuje svojpomocne alebo cez iné spoločnosti. Outdoor kampaň hodnotíme ziskovo a aj počas 2020 budeme realizovať outdoor kampane.

Júl 2019

Billboardová kampaň


  • Vytipovali sme si 4 lokality v 4. rôznych okresoch. 
  • Umiestnili sme tam plochy na striekanú a fúkanú izoláciu
  • Prvý výlep plôch bol FAIL. Za prvý týždeň 0 telefonátov.
  • Prerobili sme plochy – Druhý týždeň sme zaznamenali úspech. 
  • Celkové náklady na kampaň boli 800 eur
  • Kampaň sme vyhodnotili ako ziskovú.

Billboardová kampaň

“Máte budget 5 000 eur. A keď niečo prinesiete, môžeme dať viac.”

– citácia klienta Miroslava Vitka

5 000 €

cena webu, analýzy, prepojení, základných nastavení kampaní Google Ads a Facebook

∼ 400 €

kredit na reklamu Google ads a Facebook

3 000 €

tvorba obsahu a linkbulinding

800 €

outdoor kampaň

Nárast počtu realizácií vďaka onlinu

+ 45 %

fúkaná izolácia

 

+ 30 %

striekaná izolácia 

Hodnotenie spolupráce

Niečo sme už v online skúšali, ale asi nie s najlepšími partnermi, preto som bol pred spoluprácou s Targetovom trošku skeptický a myslel som, že reklama na internete bude stáť oveľa viac peňazí alebo že neprinesie nič. Targetovo mi ukázalo, že online reklama sa dá robiť rozumne, za slušné peniaze. Zároveň sa internet dokáže vyrovnať tlačenej reklame a verím tomu, že ju dokáže aj prekonať. Dohodli sme sa na ďalšom roku spolupráce s Targetovom, tak uvidíme, kam sa dostaneme.

Ing. Miroslav Vitko

konateľ, AXA-PROPERTY

Komunikácia s tímom AXA-PROPERTY je dobrá, máme stanovený cieľ a spoločne si za ním ideme. Klient si veľmi dobre uvedomuje dôležitosť veci a veľmi rád “priloží ruku k dielu” ak to pri tvorbe potrebujeme. Jednoducho klientovi záleží na výsledku a dáva nám plnú pozornosť a súčinnosť. Pre mňa a kolegov z Targetova je potešením s Axou spolupracovať.

Samuel Morihlatko

konateľ, Targetovo

Záver

  • Na výsledky v tejto prípadovke sa pozeráme ako na výsledok z roku 0, pretože sme začali robiť na marketingu od mája = skoro polovica z 2019 dole. 

  • Veľa vecí sme skúšali a za pochodu vylepšovali.

  • Do 2020 predpokladáme nárast výsledkov z onlinu o 300 – 400 %

  • Klient vďaka nám lepšie a dôslednejšie meria výsledky a inovuje komunikáciu smerom k zákazníkom a partnerom.

    Tešíme sa 🙂

Prvá konzultácia je zdarma

Zatiaľ čo vy váhate, konkurencia vylepšuje reklamu.

Preferované miesto stretnutia

Kontaktné informácie 

Targetovo s.r.o.

Zimná 205/70, 052 01 Spišská Nová Ves
IČO: 51059207
DIČ: 2120576623

ads@targetovo.sk
+421 950 880 198